poniedziałek, 8 stycznia 2018

Bluzy dla dużych i małych

Większość targów nosi w nazwie ich temat przewodni: targi dziecięce, targi komiksów, targi dizajnu, itd ... Nie mając zbyt wielkiego doświadczenia w poruszaniu się w świecie targów a z wielkim zakresem asortymentu (bo wciąż nie wiem na czym skupić się najbardziej) zdarzało się, że poddawałam się presji dopasowania do targów i szyłam coś związanego z nimi.
I tak powstała kolekcja dziecięca, o której pisałam tutaj. Powstała też kolekcja bluz w tematyce komiksu, o której pisałam tutaj. A potem się poddałam, bo okazało się, że był to nienajlepszy pomysł. 
Ja wciąż miałam wątpliwości czy dobrze uszyte, czy trafiłam z wzorem ... Z samych wykrojów też nie byłam do końca zadowolona ...

Małe bluzy i tuniki poszły w kąt, częściowo na wyprzedaż ... podobny los czekał te w większych rozmiarach. 
Odleżały ponad rok i doczekały się "renowacji" :D Nadal są bluzami ale w nowym wcieleniu :) Dzięki reglanowym rękawom, mniejszym podkrojom szyi i szerszym ściągaczom nowy fason bardzo dobrze układa się na sylwetce, nie są one za obszerne i workowate.
Póki co jest w dwóch rozmiarach (140cm i 158cm).





Zaufanie do kroju dało mi poczucie pewności i kiedy Mikołaj nie mógł znaleźć odpowiedniego prezentu na święta usiadł do maszyny i uszył bluzy z kucykami



Miałam też zamiar rozstać się też z bluzami z innego fasonu - bluzami damskimi 

Okazało się, że wciąż ktoś po nie wyciąga rękę :) i kolejna bluza staje się tą ulubioną :)
Tylko zdjęcia nadal nie potrafią oddać ich uroku ...






Zatem ... 
Rób dalej to co robisz i zabieraj na targi to w czym czujesz się najlepiej i najpewniej.

2 komentarze:

Dziękuję za komentarz.
Jest on dla mnie oceną mojej pracy.