wtorek, 16 lipca 2013

6ooo wejść :) = candy

Dziękuję :) 
Za wizyty, za komentarze: te pozostawione pod postami i te ustne - przekazane bezpośrednio do mnie, a także te nie wypowiedziane ale pojawiające się po przeczytaniu bloga :) w waszych głowach :)

Czy to z okazji 6000 wejść, czy to z okazji wakacji, czy tak po prostu ... nie wiem. Ale chciałam zorganizować candy. Miały być frywolitki ale nie wychodzą mi więc jest torba na ramię :) Mam nadzieję, że komuś będzie dobrze służyła :) i dlatego też czas trwania jest dosyć krótki bo do końca lipca - tak, żeby ktoś miał okazję jeszcze nacieszyć się nią tego lata.



 Torba z wyglądu niepozorna, ale baaardzo pakowna - zmieściłam ręcznik kąpielowy, balsam, japonki, dużą - 1,5l butelkę wody,  książkę i portfelik z drobnymi - czyli wydaje mi się taki zestaw plażowo/basenowy

A zasady - myślę, że są proste:

1. Zostaw komentarz pod postem wybierając torbę, którą chciałabyś/chciałbyś dostać: biała czy czarna?
2. Zamieść baner z linkiem do mojego bloga
3. I już - czekaj na losowanie do 31.07 godz. 23.59



4. nie dyskryminuję osób bez bloga - jeśli takowego nie prowadzisz - zostaw wraz z komentarzem swój e-mail :)

Czego nie wprowadzam:
1. dołączenia do obserwowanych - jeśli jeszcze tego nie zrobiłaś/łeś tzn., że albo do mnie trafiłeś przez przypadek albo nie ma tu nic co by cię na tyle interesowało, żeby być czujnym obserwatorem :)
2. polubienia fan-page 'u na facebook 'u bo takowego nie mam :)

Szczegóły torby:
wlot - 32cm x2
długość torby - 36cm
dno poszerzane - 25cm x 8cm
uszy od brzegu - 52cm


38 komentarzy:

  1. Biała :) magosia29@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mam wielką chrapkę na tę piękną białą:)
    banerek jest na moim blogu.
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Misie zakochały się w czarnej torbie!
    baner dynda już w Misiolandii: http://misiowepodrozowanie.blogspot.com/

    pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana dziękuję za zaproszenie i zapisuję się z ochotą, wiesz na moją rozdawajkę też będziesz mogła się zapisać chociaż nie masz FB, właśnie wprowadziłam w zasadch taki zapis.Pozdrawiam serdecznie.pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A ja zdążyłam zgłosić się na fb - nie mam fanpage 'a ale mam prywatną stronę :)

      Usuń
  5. Świetne torby, marzy mi się ta czarna. Zapisuję się w kolejkę.Banerek na moim blogu:mojakopalniapomyslow.blogspot.com. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) Cieszę się, że i czarna ma swoich faworytów :)

      Usuń
  6. Czarna jest super. Chętnie bym taką przygarnęła. Zapraszam do zajrzenia do mnie aniajura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzałam, zajrzałam :) i różne różności obejrzałam :) Ciekawy pomysł na anioła z różami - nie wpadłabym na ten pomysł. Najczęściej spotykamy takie nobliwe, i ... pospolite. Ten jest w zupełnie innym wydaniu, bardzo fajnym wydaniu :)

      Usuń
  7. Czarna jest świetna :-)
    malawika96@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz :) i witam w kolejce :)

      Usuń
  8. obie są rewelacyjne, ale chyba bardziej urzekła mnie biała :)
    w związku z tym ustawiam się w kolejce ;)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Torby śliczne skusze się i ja nitkapanipee.blogspot.com obserwuję i pozdrawiam Edytapee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, hej :) dopisz proszę tylko jeszcze kolor torby :)

      Usuń
    2. Cieszę się, że pojawiłaś się ponownie z uzupełnieniem koloru :)

      Usuń
  10. To ja się zapisuję na czarną:)I mam ogromną nadzieję,że los będzie mi sprzyjał,bo obie są cudowne:)Banerek już zamieszczam:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie w naszym gronie :) i dziękuję za zamieszczenie banerka :)

      Usuń
  11. Super torby, ale jak dla mnie wygrywa czarna :-)
    lawendowy-kacik.blogspot.com

    od razu umieszczam się w obserwatorach :-) śliczny blog, będę wpadać.
    Pozdrawiam słonecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) to dla mnie wielkie wyróżnienie :)

      Usuń
  12. Obydwie piękne...ale ta czarna na mnie "patrzy" więc czarna.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na SrebrnejAgrafce.pl jest jej większa wersja: http://srebrnaagrafka.pl/sklep/turpis/produkt/super-lekka-torba-na-lato--8

      Usuń
  13. Nie wiem jak to się stało, że nie trafiłam tu wcześniej, ale rzutem na taśmę zdążyłam ;-) Co do torem - są śliczne! Nie wiem, która bardziej mi się podoba - zdaję się na los ;-)
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    http://oo-lexiesart.blogspot.com/

    P.S. Przy okazji zapraszam do mnie na candy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty nie trafiłaś do mnie a ja do Ciebie :) Tworzysz bardzo fajne rzeczy i z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce Twojego candy :)

      A jak los wybierze Ciebie to podejmiesz "męską" decyzję i wybierzesz kolor :)
      Miłka

      Usuń
  14. Witam, trafiłam za linkiem u LexieArt i załapałam się jeszcze na candy.
    Każda torebka ma w sobie to coś, ale chyba jednak wolałabym czarną :)
    Pozdrawiam i idę oglądać resztę wpisów, choć już zdążyłam się zaznajomić z częścią.
    /violka

    OdpowiedzUsuń
  15. Torby urocze, czekam z nadzieją, ze się załapię na czrną. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Czarna jest niesamowita :D kolorowe paski cudnie kontrastują na czarnym tle :D o tak i na plażę była by idealna- tym bardziej że taka pakowna - jak piszesz :D zatem ja stanę w kolejce po czarna ;) Pozdrawiam cieplutko...Kinga
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałabym wziąć udział :) Marzy mi się ta czarna. :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. ależ mi się udało prawie w ostatniej chwili, gdyby mi się udało jeszcze raz(w co niestety wątpię)chyba zdałabym się na niespodziankę bo obie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Grzecznie staję w kolejce. Biała jest świetna :)
    n.regina59@gmail.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam :)
    Spróbuję się dopisać do tej kolejki. Torebki urocze i wg mnie nie tylko na plażę.
    Miałam wczoraj długo problem ze wskazaniem tej "jedynej". Ale zdecydowałam się na tę czarną i w sumie podtrzymuję moją decyzję. Przepiękne te paseczki!
    Banerek mam z prawej strony bloga.
    Pozdrawiam serdecznie.
    /violka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. violu, pozwolę sobie liczyć tylko jeden głos, choć zasługujesz na 2 bo dzięki tobie, odblokowała się cała reszta komentarzy :) Twój głos zmotywował mnie do działań naprawczych w ustawieniach bloga :)

      Usuń
    2. Tak właśnie myślałam że coś się poprzestawiało - ważne, że się wszystko wyjaśniło i naprawiło :)

      Usuń
  21. Mam chrapkę na tę czarną i zgłaszam się do zabawy! :-) Pozdrawiam gorąco - CreaDiva www.creadivvva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. LISTA ZAMKNIĘTA :) Już dziś wyniki candy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. I couldn't refrain from commenting. Well written!

    Also visit my page - bmi charts

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Jest on dla mnie oceną mojej pracy.