środa, 13 listopada 2013

Candy czyli rozdawajka???

Poprzednim razem nazywało się to candy - tym razem rozdawajka. Funkcje spełnia te same :)

Dlaczego teraz? Czy musi być powód? 

Najprostszy - bo chcę :) 

Kolejny? Bo minęły dwa lata istnienia tego bloga ... 

Jeszcze jeden? Bo chciałam je ogłosić kiedy minie magiczne 10 tys wejść w nadziei, że może się to złoży z urodzinami, a tu niespodziewanie - minęło już 11 640 

I już chyba ostatni - idą święta. Taka moja natura, że lubię dawać prezenty :) Mam nadzieję, że ten zestaw taki dla Was będzie. Może dla Was, może dla najbliższych, może dla przyjaciółki/przyjaciela ... 

Dlaczego tak długo? Bo chciałabym, żeby każdy kto tylko będzie miał ochotę na taki prezent - żeby miał szansę :) A chcę zdążyć przed świętami, poczta może być obładowana :)

Zasięg - nie ma znaczenia. Mikołaj też stara dotrzeć się wszędzie :) Byle bym tylko umiała poprawnie zaadresować kopertę :)

No tak, teraz warunki .... właściwie prawie żadnych :)
poza tradycyjnym umieszczeniem podlinkowanego banerka:


Nie masz bloga? Nie szkodzi :) Zostaw swój e-mail :) Jeśli los Ci będzie sprzyjał na pewno się odezwę :) 

Nie oczekuję podpięcia się do obserwowanych - jeśli podoba Ci się to co robię, sama/sam dokonasz wyboru czy będziesz jeszcze tu zaglądać :)

Mam fan page na facebook 'u - jeśli polubisz - SUPER :) Czasami się zdarza, że tam trafiają moje prace w pierwszej kolejności, czasami ich jest tam więcej.

fb

Ale nic na siłę!!!

To ma być zabawa a nie sztuczne podnoszenie statystyk :)

No dobrze, to na koniec jeszcze krótki opis prezentu :)
Wszystko zrobiłam sama, od frywolitek po etui. Sama szyłam, sama dziergałam (ale ze mnie Samochwała :)

Etui - filc techniczny, sztywny, impregnowany, 3mm, wymiary: 8,5cm x 12,5cm.


Kolczyki - 3cm x 4cm (od bigla) - bigiel posrebrzany, mogę zmienić na klipsy 






Miłej zabawy :)

26 komentarzy:

  1. Ze względu na te frywolitki, których sama zrobić nie umiem.. jeszcze :-) bardzo ogromnie ochoczo się zgłaszam!

    OdpowiedzUsuń
  2. nie samochwała, tylko zdolna bestia:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecież wiesz, że jestem fanką Twoich cudeniek - nie mogę się nie zapisać. Zaraz banerek wstawię u siebie.
    2 latka prawie Ci mijają - więc życzę, by kolejnych wspólnych było jeszcze bez liku :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham frywolitki, więc się zapisuję:) a że obserwuję, to przecież już od dawna wiadome:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Frywolitek jeszcze nie mam,więc chętnie przygarnę:)A jak ja wygram to na wysyłce zaoszczędzisz:)Jakoś sama odbiorę hi hi:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się Twoje podejście, też mam takie :) Akurat przydałoby mi się nowe etui, a za frywolitkami wprost przepadam! Nie umiem ich jednak robić, tym chętniej się ustawiam po wygraną :) Banerek już wisi :) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje podejście? A już myślałam, że za ostro potraktowałam tego posta :) Dziękuję :) I zapraszam do zabawy :)

      Usuń
  7. Oj etui to by mi się przydało... kolczyków mam mnóstwo, ale te są tak śliczne, że też je chcę :)
    Zapisuję się aleksandra_olala@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. ślczne! nie mam jeszcze zadnych frywolitek (sama tego nie potraię) chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Etui jest super, a kolczyki obłędne :-) Z chęcią się zapiszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się :) Bardzo mi się podobają Twoje prace, dlatego postanowiłam obserwować Twego Bloga (jako Agnieszka F.). Banerek umieściłam na moim blogu: sutasz-agi.blogspot.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. bernadetaaa@interia.pl
    bloga nie mam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie szkodzi :) Cieszę się, że trafiłaś do mnie :)

      Usuń
  12. biorę udział :)
    sylviaaa100@interia.pl
    nie mam bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) jak pisałam w warunkach udziału - nie prowadzenie bloga nie dyskwalifikuje :)

      Usuń
  13. Ooooooo matko! Chyba od kwadransa wpatruję się w te cuda jak urzeczona, są niesamowite! Koniecznie ustawiam się w kolejce, bo bardzo bardzo chciałabym zaopiekować się tymi pięknościami :)
    Trafiłam do Ciebie pierwszy raz, ale oczywiście zostaję na dłużej :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: misiunia.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :) chlebem i solą :) a tak na serio: cieszę się, że trafiłaś - mam nadzieję, że nie będziesz narzekała na nudę :)

      Usuń
  14. jestem maniaczką komórkowców wszelkiego rodzaju, a filcowego jeszcze nie mam. Zatem z przyjemnością ustawiam się w kolejkę. Coda tworzysz i bardzo mi się tu u Ciebie podoba. Pozdrawiam i zapraszam do mnie - mój blog: aniajura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. z miłą chęcią zgłaszam się
    http:aneta-anabelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ustawiam się w kolejce:) pozdrawiam serdecznie Ania

    OdpowiedzUsuń
  17. zgłaszam się z miłą chęcią
    banerek na blogu
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny komplecik :).

    Chętnie go przygarnę, zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny zestaw. Zapisuję się. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Jest on dla mnie oceną mojej pracy.