piątek, 19 lipca 2013

faza szycia

Była faza kartek - jest faza szycia.
Krojąc z tkanin torby skroiłam też małą, szkolną wersję dla moich córek. I jedną już uszyłam :)


Miała być z klapką, ale źle wymierzyłam i jest z ... kieszonką :) Bardziej przydatny dodatek :) Torba zapinana jest na ekspres, z paskiem dopasowanym do nastolatki, 



mieści format większy niż zeszyt ale mniejszy niż A4 - czy to B5?
Druga będzie już nieco inna - szlak przetarty :) Na pewno nie uszyję z klapką tylko z kieszonką w środku, i dłuższym paskiem, bo dla dorosłej panny :) A, i wzór też będzie inny, bo zamówiono z NY.

A że w naturze nic nie ginie i tkaniny wykorzystuję do końca - powstała też jedna z 2 kosmetyczek.


 Poszerzane dno, zapinana na ekspres, w fajnych letnich kolorach, tak jak jedna z toreb http://srebrnaagrafka.pl/sklep/turpis/produkt/super-lekka-torba-na-lato--4

Prace są od początku do końca stworzone przeze mnie - wykrój (z głowy) i szycie.  

2 komentarze:

Dziękuję za komentarz.
Jest on dla mnie oceną mojej pracy.