piątek, 14 października 2016

Marka i logo

Wystarczy spojrzeć na znaczek na bluzie, aucie czy butach i już wiemy kim jest producent danej rzeczy. Mówię tu raczej o znanych markach producentów funkcjonujących na rynku światowym już od wielu lat.


Ale nie tylko znani producenci mają swoje logo. Fajnie jest mieć swoją grafikę wraz z nazwą od pierwszej zrobionej przez siebie rzeczy, często jednak albo nie mamy pomysłu na nazwę/logo, często na przestrzeni lat nasze logo ewoluuje, nabiera wyrazu, kształtu, itd.

Podobnie było z moim pomysłem na logo. Tzn na początku w ogóle go nie miałam. Zakładając firmę nawet żadna nazwa nie była właściwa :( Grafikę na wizytówki wybrałam nietypową, dosyć charakterystyczną ale też i nie do końca odzwierciedlającą to co chciałam.


Z czasem zostałam przy turpis a i mój motylek ewoluując nabrał ostatecznego kształtu - zarys motyla. 


Ponieważ szary kolor jest jednym z moich ulubionych dlatego i barwy turpis są szare:
* tablica montowana do wieszaka, idealnie sprawdza się na targach/kiermaszach



* wizytówki i metki tekturowe przyczepiane do rzeczy marki turpis




* jak i wszywki odzieżowe




Mam nadzieję, że turpis będzie kojarzyło się tylko z bardzo dobrą jakością produktów i fajnymi i oryginalnymi pomysłami :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.
Jest on dla mnie oceną mojej pracy.