środa, 28 maja 2014

TOWARY po raz drugi


W najbliższą sobotę zapraszam wszystkich na TOWARY. 





Druga edycja Łódzkich Targów Kreatywnych  skupi dwa razy więcej wystawców i mam nadzieję - co najmniej dwa razy więcej kupujących :) 
Co u mnie? Torby z tkaniny, torby z filcu, pudełka, etui, trochę biżuterii .... Skroiłam trochę toreb z ciekawych tkanin, mam nadzieję, że się spodobają. Czasu coraz mniej, a przede mną mnóstwo szycia, dłubania, dziergania :)

A na zakończenie jeszcze na chwilę wrócę do Dnia Mamy, a dokładniej do prezentu, który przygotowałam dla mojej mamy :)

Jakiś czas temu wzięłam udział w warsztatach / kursie filcowania na mokro na jedwabiu. Nieco innego efektu końcowego się spodziewałam ale mamie szal się podoba i to jest najważniejsze.




Wzór ułożyłam symetrycznie (czasami próbuję z tym walczyć, ale nie zawsze mi się udaje), i w przypadku tego szala uważam, że miało to sens.
 

Zdjęcie całości jest okropne (położyłam szal na strasznie pogniecionej tkaninie i wyszło mało apetycznie, mam nadzieję, że wybaczycie) ale mam nadzieję, że kiedyś uda mi się zrobić zdjęcie szala na szyi modelki :)

3 komentarze:

  1. Miłka, nie czepiaj się. Ten szal jest prześliczny - Twoja mama mówi prawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czepiam się i szala i podłoża, na którym go położyłam, żeby zrobić zdjęcie. A szala ... chyba za dużo sobie obiecywałam po tych warsztatach - poznałam surowe podstawy a teraz powinnam popracować nad własną techniką i moimi własnymi tworami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! Jaki cudny szal! Kocham filcowane rzeczy - są wspaniałe. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Jest on dla mnie oceną mojej pracy.