poniedziałek, 22 września 2014

W biegu ...

Trochę zaniedbałam bloga za co bardzo przepraszam tych, którzy czasami tu zaglądają i są ciekawi co w trawie piszczy :) Ale nie jest to wynik lenistwa tylko bardzo intensywnej pracy - co weekendowych wyjazdów i całotygodniowych przygotowań do tychże wyjazdów.
Trochę może chaotycznie, trochę nie po kolei ale postaram się choć trochę nadrobić zaległości.

Na początek: TWÓRCZE INSPIRACJE numer wrześniowy


Przypuszczam, że otrzymałam kolejny numer wydania TWÓRCZE INSPIRACJE z prośbą o recenzję, jako uczestniczka konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog. Hmmm .... to ci zadanie :)
Uwielbiam gazetki z pomysłami jak i podpowiedziami na różne ręczne robótki. To co lubię w TWÓRCZYCH INSPIRACJACH to różnorodność w technikach i wykonaniu różnych dekoracji, ozdób, biżuterii. Dzięki temu magazyn jest źródłem wiedzy jak i inspiracji do prac ręcznych dla osób o różnych upodobaniach rękodzielniczych. Oczywiście mnie, jako pasjonatkę szycia zaintrygował plecaczek, i z przyjemnością prześledziłam zarówno wykrój jak i krok po kroku etapy jego wykonania.Kolejne kroki poczyniłam w prześledzeniu kolorowych espadryli :)
Z przyjemnością przyjrzałam się też osikowej biżuterii, którą miałam kiedyś okazję widzieć "na żywo" a nie tylko na łamach czasopisma. Nie przepadam za quillingiem ale biżuteria z osikowych wiórków - tego z chęcią bym spróbowała :)
To co mi osobiście się jeszcze podoba to możliwość zakupu półproduktów, które są wykorzystane do prezentowanych prac w TWÓRCZYCH INSPIRACJACH. Dla kogoś kto po raz pierwszy próbuje swoich sił w jakiejś technice jest to nie lada dogodność, że nie musi błądzić po całym necie w poszukiwaniu potrzebnych materiałów, tylko ma wszystko "pod ręką".

A teraz kilka news' ów z mojego podwórka :)
Poprzednio prezentowałam pierwsze filcowe okładki na notesy. Oferta się przyjęła, spodobała i ... powstały kolejne wraz z opcją notesu lub kalendarza na 2015 rok. Jak zawsze pstrokato i kolorowo.



Niektóre z aplikacji znalazły się też na torebeczkach dla małych dam :)


(ta sikorka w centrum nie jest tu bez powodu - to jedna z kilku, która przylatywała do nas na balkon i wyskubywała ... ziarenka ze słonecznika :)

Te i inne moje prace w nieco okrojonej wersji zaprezentuję w Krakowie na Nowohuckim Festiwalu Sztuki

https://www.youtube.com/watch?v=HzTZ9L-Ebt8

we Wrocławiu:

http://www.dizajnprzyjaznydzieciom.pl/images/onsite/iedycja.jpg
 
a także w Warszawie:
 
 

 Oczywiście to co pokazałam wyżej to tylko fragment tego co zazwyczaj prezentuję na stoisku. Wkrótce pokażę to nad czym ostatnio pracuję - taka jesienna oferta :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.
Jest on dla mnie oceną mojej pracy.