środa, 24 września 2014

Szary ...

... to też kolor. To mój kolor :) 



A oto co znalazłam na jednym z blogów:
"Kolor szary to mgła, tajemnica, cień i nieprzenikniona zasłona zapadającego zmierzchu. Dlatego jest to kolor podkreślający potrzebę dochowania sekretu, ukrycia się przed światem ze swoimi sprawami, modlitwą do zbliżającego się mroku o łaskawe przykrycie zasłoną ciemności. kolor szary wskazuje zachowanie dla siebie swoich zarówno dobrych jak i tych nieco trudniejszych spraw. Człowiek, który ubiera szare ubrania pokazuje że sam sobie świetnie poradzi ze wszystkim, ze nie potrzebuje ani dobrych rad, ani tez pomocy z zewnątrz. Chce pozostać w ukryciu. To kolor wszystkich nieśmiałych, którzy nie chcą zwracać na siebie uwagi."

To co mnie tylko zastanawia -  to skoro tak dobrze czuję się w szarościach, to dlaczego moje prace są takie pstrokate i kolorowe? I czy w związku z tym będę w stanie sprostać pewnemu wyzwaniu do którego dostałam zaproszenie. A mianowicie ...

Chcę zaprojektować kolekcję http://myloview.pl  ponieważ chciałabym się sprawdzić. Ja bez żadnego przygotowania i wykształcenia plastycznego, w 90% samouk z różnych technik rękodzielniczych - czy uda mi się stworzyć coś ciekawego czy pozostanie mi tylko podziwiać innych ... Mam nadzieję, że moja kolekcja znajdzie swoich wielbicieli, jeśli nie wśród szanownej komisji myloviev.pl to choćby wśród Was :)

Trzymajcie kciuki :)


8 komentarzy:

  1. ... Ty niesmiała, to jakas pomyłka :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Basiu :) coś w tym jest :)
      Wiadomo, że z czasem człowiek nabiera różnych kolorów, ale myślę, że dużo jest w tym prawdy :)

      Usuń
  2. Trzymam kciuki, cokolwiek to miałoby być :) Szary też bardzo lubię i moje prace też są kolorowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, nawet bardzo kolorowe, ale taki właśnie jest patchwork :) I za to go kocham :) można w nim zmieszać wszystko dozując odpowiednie ilości, zachowując jakiś wzór czy schemat i zawsze wychodzi super :) A spod igły mistrza Karoliny - rewelacyjnie :)

      Usuń
  3. Za szarym nie przepadam... mój kolor to czarny :)
    Zresztą w życiu też nie uznaję odcieni szarości - dla mnie raczej wszystko jest czarne albo białe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zam wiele osób, które "nie trawią" szarości. Ja uwielbiam zarówno szary, biały jak i pozostałe kolory ale w szarym czuję się najlepiej :)

      Usuń
  4. W zwykłym szarym kolorze czuję się źle, ale tak samo nie lubię na sobie ecru - pewnie winna jest moja blada karnacja. Za to grafit lubię bardzo. Nie bierz do sibie takich przepowiedni - bzdury to jak wszystkie horoskopy. A jak człowiek chce, to w każdym senniku, horoskopie, wróżbie, opisie imienia itd, itp. znajdzie coś, co do niego będzie pasowało...
    Życzę powodzenia w tym wyzwaniu - poradzisz sobie na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie biorę Violu :) Masz rację, pomimo tego ile jest ludzi spod jednego znaku zodiaku, o różnych charakterach, w jakich okolicznościach żyją - to każdy z nich w tym samym horoskopie znajdzie coś dla siebie :)
      A w szarym i tak dobrze się czuję :) bez względu jakie jest jego przesłanie :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz.
Jest on dla mnie oceną mojej pracy.