środa, 26 marca 2014

Wielkanoc ...

... zbliża się coraz większymi krokami i gdzie się nie obejrzeć pojawiają się wielkanocne dekoracje. Na ogół spotykamy podstawowy symbol - jaja. Duże, małe, zdobione w milion różnych sposobów. I ja podjęłam się dekoracji kilku styropianowych form, ale przyznam szczerze - nie jest to moja ulubiona forma. A poza tym na etapie lakierowania, nie wiedzieć czemu wyglądają jakby je dorwały termity :(
Dlatego póki co nimi się nie pochwalę. 
Ale pochwalę się najnowszymi moimi pracami - kartkami wielkanocnymi i okolicznościowymi.







Formy są różnorodne, jedne mniej drugie bardziej urozmaicone - ale na pewno wszystkie - bardzo pracochłonne. Czy warto je robić? Tak, bo są inne niż wszystkie :)

A już nie długo relacje z warsztatów z szycia woreczka i spotkania z e-kurą domową :) Zapraszam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.
Jest on dla mnie oceną mojej pracy.