niedziela, 30 marca 2014

Decoupage w przedszkolu

Poproszono mnie o przeprowadzenie warsztatów dekoracji jajek w grupie przedszkolnej mojego syna - 4 i 5 latków. Pomysł mnie zaskoczył bo w końcu to maluszki, a technika decoupage nie należy do łatwych. Jajka dla mnie samej są nie lada wyzwaniem - dopasowanie serwetki czy papieru do zaokrąglonych kształtów jajka, wykończenie cieniowaniami czy reliefem ... Tak, to duże wyzwanie. I z tym zadaniem miały sobie poradzić przedszkolaki. I tu Was zaskoczę - poradziły sobie :)
Na początku uważnie słuchały jakie czeka ich zadanie




 a potem raźno zabrali się do pracy




Po etapie malowania farbami przyszedł najtrudniejszy moment z całych warsztatów - wydzieranie bądź wycinanie motywów z serwetek do naklejania.




Jak widać i z tym zadaniem sobie poradzili :)



I tak oto powstały jajeczka, które powędrują na kiermasz wielkanocny w przedszkolu :)




Pomysłów na dekorację jajek było tyle ile było dzieci :) Wykończenie ich poprzez dodanie wstążeczki i zrobienie kolorowych kropeczek pozostawiłam sobie. I tak dzielnie się spisali :) Czy im się podobało? Hmmm ... myślę, że emocje mieli wypisane na twarzach :)
Nie wiem czy warsztaty zakończyłyby się sukcesem gdyby nie pomoc mamy jednego z chłopców, Pani wychowawczyni grupy i mojej córki Małgosi :) Dziękuję im wszystkim :) i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś uda nam się zorganizować podobne zajęcia :)

2 komentarze:

  1. Świetny pomysł na zajęcia dla maluchów, śliczne jajka powstały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł to zasługa Pani wychowawczyni :) ale nic by się nie udało gdyby nie dzieciaszki - były wspaniałe :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz.
Jest on dla mnie oceną mojej pracy.