czwartek, 30 stycznia 2014

Blog roku - kolejny etap

Kiedy bierzemy udział w blogowym candy z zapartym tchem wyczekujemy końca i losowania wśród uczestników zabawy. Niejednokrotnie brałam udział w takich losowaniach i nawet udało mi się kiedyś wygrać nagrodę pocieszenia w losowaniu http://aniolyanielki.blogspot.com/ Jakiś czas temu wzięłam udział w candy organizowanym przez http://alejainspiracji.blogspot.comZa zajęcie trzeciego miejsca otrzymałam kalendarz ścienny wydany przez Aleje Inspiracji ze zdjęciami prac autorki bloga :) 


Kalendarz jest w czarno białym wydaniu i przez to ma niesamowity charakter (niestety nie widać tego na moich zdjęciach). Wszystkie prezentowane prace są pięknie wyeksponowane i widać ich precyzję wykonania.  


Dziękuję za kalendarz i zabawę pełną emocji :)
 
 ***
A to już zupełnie inna zabawa i walka o tytuł bloga roku :)

Moi mili, rozpoczął się kolejny etap konkursu na blog roku, w moim przypadku w kategorii: Twórczość artystyczna.


http://www.blogroku.pl/2013/kategorie/passio-et-turpis,5sl,blog.html







Tylko dzięki Waszym sms - om mam szansę na przejście do kolejnego etapu :)


Wyślij SMS o treści F00164 na numer 7122 (0 to jest zero) - 1,23zł 



Z góry dziękuję za każdy oddany głos :) i nie trzeba ograniczać się do jednego :)



***
Po pierwszym dniu mam 1 kulkę :( 


Kulki są graficznym przedstawieniem liczby głosów oddanych na dany blog.
Im więcej kulek przy opisie bloga, tym więcej głosów zostało na niego oddanych.
1 - 5 głosów - 1 kulka

6 - 50 głosów - 2 kulki

51 - 250 głosów - 3 kulki

251 - 1000 głosów - 4 kulki

1001 - 5000 głosów - 5 kulek 
 
***
Dziękuję wszystkim, którzy oddali swoje głosy 
 - w sumie było ich 6. 
Do następnego etapu, z tej kategorii zakwalifikowało się 10 blogów z ilością głosów od 147 wzwyż. 
 Zatem - mój udział się już zakończył.

2 komentarze:

  1. Dziękuję za tak pochlebne słowa o mnie i moich pracach. Cieszę się razem z Tobą, że podobał Ci się kalendarz. Fajnie, że dotarł, ponieważ ostatnio przestaję ufać naszej poczcie. Pozdrawiam i ściskam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję - kalendarz rzeczywiście piękny i taki bardzo klimatyczny. Pewnie, tak jak mówisz, to zasługa czarno-białych fotek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Jest on dla mnie oceną mojej pracy.