sobota, 11 stycznia 2014

Czy to będzie Blog Roku 2013???

Ach ten 2013 rok ... już się skończył, już zrobiłam tutaj jego  podsumowanie, a dzięki prezentacji, którą otrzymałam z google tutaj była dalsza część podsumowań.
I  już, już myślałam, że to koniec a tu nie, jeszcze nie :)
Zgłosiłam swojego bloga do konkursu na Bloga Roku 2013 :))
w kategorii "Pasje i zainteresowania"


 BlogRoku2013-Ten_blog_bierze_udział

Jak zostanie odebrany przez tych, którzy jeszcze tu nie zaglądali? Czy wystarczająco dzielę się swoją pasją i zainteresowaniami? Nie wiem ... wiem natomiast, że bez względu na to jaka będzie decyzja i czy wytrwam do końca, nie zmieni to mojego podejścia do tego co robię i tego co mnie fascynuje a czym chętnie się z Wami dzielę :) 

2 komentarze:

Dziękuję za komentarz.
Jest on dla mnie oceną mojej pracy.