piątek, 16 sierpnia 2013

Najbardziej wakacyjny produkt Srebrnej Agrafki


 SrebrnaAgrafka.pl

Jeśli chcecie się dowiedzieć jaki to jest produkt zapraszam do lektury na  http://srebrnaagrafka.pl/artykuly/rozstrzygniecie-wakacyjnego-konkursu 

Znajdziecie też moją wypowiedź, za którą otrzymałam kolczyki wąsy :) Jak tylko przesyłka dojdzie podzielę się z Wami zdjęciami :) 

A póki co wracam do pracy - haftowania kartek (po ostatnim jarmarku okazało się, że przydałoby się wzbogacić trochę ofertę) jak i do szykowania oferty szkolno - jesiennej. Na pewno pochwalę się swoimi nowościami :)

Z takich miłych wiadomości dzisiejszego dnia to pochwalę się jeszcze iż mój blog został podłączony (wizytówka) do bloga  

http://robisiewlodzi.blogspot.com/ 

  

i w końcu wysłałam swoje rzeczy do sklepu z rękodziełem do Zduńskiej Woli. Mam nadzieję, że paczka nie przyprawi Pani  Pauliny o zawał serca :D jest co dźwigać :)


3 komentarze:

  1. Napiszę krótko - Gratuluję :) Jest się z czego cieszyć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) niestety nie przepadam za "wąsami" - chyba nie żyję w zgodzie z obowiązującą modą :( ale podaruję je córce - ma 12 lat więc jest bardziej na topie :)

      Usuń
    2. Córce się na pewno spodobają, a jak nie do uszu, to zawsze można je wykorzystać jako śmieszne przypinki np. do torby, etui, okładki itd, itp.

      Usuń

Dziękuję za komentarz.
Jest on dla mnie oceną mojej pracy.