poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Czasem trzeba stać się dzieckiem

Ciągle tylko praca, praca, praca .... Ma to swoje zalety jeśli się ją lubi, ale czasami trzeba zrobić sobie odskocznię :)
Dlatego kiedy tylko mogę sobie na to pozwolić - pozwalam sobie na odrobinę zabawy :) Rama ogłosiła konkurs na fb, wzór na koszulkę, którą mogłaby nosić cala rodzina. Nie wiem, czy moja by je założyła :) ale każdy coś sobie wybrał. 
Podano gotowe elementy, możliwość wstawienia tekstu w 3 rodzajach czcionek i paletę kolorów do malowania.
A oto moje propozycje:




Może naprawdę zmęczenie robi swoje i to jest taki sposób na odstresowanie?

4 komentarze:

  1. Rewelacyjne projekty, najbardziej podoba mi się pierwsza koszulka! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Właśnie ona zdobyła największe uznanie wśród domowników :) choć i pozostałe też były OK :)

      Usuń
  2. Nie, no nie mogę! Rewelacyjne projekty. Chyba powinnaś się tym zająć na poważnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale to było takie spontaniczne, bez przygotowań, rysunków, ot tak :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz.
Jest on dla mnie oceną mojej pracy.