sobota, 29 czerwca 2013

Letnia Akademia Szycia

Zaczynają się wakacje i sezon urlopowy. Z racji, że nigdzie się nie wybieram a pracę mam taką jaką mam postanowiłam przyłączyć się do Letniej Akademii Szycia :) 



POZIOM I   Kolorowy zawrót głowy – Nasza pierwsza torba na zakupy (1-14 lipiec)
POZIOM II   Letni sen – udekoruj wnętrze własnoręcznie uszytą poduszką (15-28 lipiec)
POZIOM III   Kobietą być – kosmetyczka bardzo praktyczna (29 lipiec – 11 sierpień)
POZIOM IV   Popołudniowa herbatka z przyjaciółmi- podkładki, które umilą każe spotkanie (12-25 sierpień)
POZIOM V   Spódnica mocno zakręcona – pokaż się! (26 sierpień – 8 wrzesień)

Jestem bardzo ciekawa e-learning 'owej nauki  szycia :)

Wisienką na torcie jest konkurs na zakończenie akademii i głosowanie na jedną z wykonanych prac. Mam cichutką nadzieję, że będę mogła liczyć na wasze głosy - marzy mi się maszyna do szycia Janome (nagroda główna) 





ale pozostałe nagrody też są ciekawe i atrakcyjne.
Ale póki co ... przede mną i przed innymi dwa miesiące nauki :) i kilka ciekawych prac do uszycia  :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.
Jest on dla mnie oceną mojej pracy.