piątek, 7 czerwca 2013

Kartki na Dzień Taty

I jeszcze jedna kartka na dzień taty, konstrukcja (złożenie bazy) zaczerpnięte z czasopism i blogów natomiast cała reszta to już mój wymysł. Szprychy w kole są zrobione z drucika do robienia biżuterii :)


***
Powoli zaczynam mieć wrażenie, że doba jest dla mnie za krótka :( Ale jest to prawdopodobnie wynik natłoku różnych spraw (realizacja decoupage 'owych zamówień, robienie zakupów pod przyszłą firmę, pilnowanie wszystkiego żeby było na czas i trzymało się określonych kosztów i robienie kartek, m.in. właśnie z okazji dnia taty). Póki co zrobiłam serię jeans 'ową 



i z krawatem. 


Wyszły różnie - mam nadzieję, że każdy znajdzie coś dla siebie. Błąkają się mi jeszcze jakieś pomysły po głowie, ale nie wiem kiedy je zrealizuję. Mam nadzieję, że zdążę przed świętem :)
Dzięki moim nowym zakupom, jedna z wcześniejszych kartek przeszła lifting.




 Kilka ażurowych stickers 'ów i kartka nabrała nowego wyglądu. To samo dotyczy środka:



I na koniec ponownie "tatusiowe" kartki:










 


























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.
Jest on dla mnie oceną mojej pracy.