piątek, 25 marca 2016

Wielkanocne warsztaty

Z racji pójścia mojego syna do szkoły etap warsztatów przedszkolnych mamy już za sobą :) ale ... przecież w szkole też można je przeprowadzać. Mamy już za sobą pieczenie pierniczków (jeszcze je kiedyś pokażę), warsztaty bożonarodzeniowe  z rodzicami (robiliśmy stroiki) i warsztaty wielkanocne - również z udziałem rodziców.

Tematem głównym był kurczak, którego robiliśmy w technice karczocha. Zadanie trudne ale pomyślałam, że skoro są to warsztaty z rodzicami może uda się je zrealizować :) I dali radę :)

Byli tatusiowie ...





... były mamusie ...



... były młodsze siostry i starsi bracia :) czyli rodziny wspierały młodych twórców jak mogły :)



Jak widać były różne wersje kurczaków:
* damsko - męskie 



* punkowe (dużo szpilek na wierzchu)


* była też wersja z kolczykiem w dziobie ;)



i z kokardką na głowie :)



Jak bardzo ważne były to prace ... chyba mówią o tym zdjęcia, skoro ich autorzy chcieli, żeby ich sfotografować ... 



... tak, żeby z dumą można było zaprezentować swoją pracę :)





I tak z połączenia styropianowego jajka, żółtej wstążki, szpilek, kolorowych piórek i zielonego sizalu powstała mała banda żółtych kurczaków :)




 wg niektórych angry birds :)



Każdy kurczak jest inny, każdy wyjątkowy :) Mam nadzieję, że te dwie godziny spędzone w "twórczej euforii" pokazało, że nie trzeba mieć jakiś specjalnych umiejętności artystycznych :) Wystarczy chęć tworzenia :)


Wesołego Alleluja :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.
Jest on dla mnie oceną mojej pracy.