sobota, 9 maja 2015

Eksperyment :)

Patrząc wstecz na swoje prace stwierdzam, że kiedyś częściej sięgałam po różne "techniczne" nowości rękodzielnicze. Niestety natłok prac różnych a także prowadzenie galerii mocno ograniczyły moje zapędy do nowinek. 
Ale ... wracając do tematu głównego i eksperymentu :) Czasami kiedy szyję torby ograniczają mnie pomysły albo i możliwości naszywania aplikacji. Dlatego sięgnęłam po pędzel, kilka kolorów farb do tkanin i ... tak powstały torby z ręcznie malowanymi aplikacjami :)

Dwie duże:



i kilka małych





Ciekawa jestem reakcji na te moje "nowości". 
Jestem nieco ograniczona w palecie kolorów (pomimo mieszania barw) i z chęcią zaopatrzyłabym się jeszcze w kilka ale to wszystko zależy czy torby znajdą swoich fanów :) Malowanie oczywiście nie przekreśla naszywanych aplikacji ale na pewno urozmaica moją ofertę :)
Miłego weekendu :)

3 komentarze:

  1. Eksperyment udany. Bardzo udany! Torba z dmuchawcem naj, naj, naj... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł :) Torby wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Jest on dla mnie oceną mojej pracy.