piątek, 27 marca 2015

Świat się kręci wokół kolorów :) c.d.

Tak, tak, wciąż kolorowo i pstrokato i wciąż z filcem w roli głównej :)

Ponieważ ostatnio trochę przerzedziło się w galerii na półce z notesami postanowiłam uszyć kilka filcowych okładek, które stały się oprawą dla gładkich notesów.


Pierwsze notesy były to bruliony w kratkę, pomyślałam jednak, że bardziej uniwersalne są z gładkimi kartkami - mogą wtedy stać się szkicownikami, albumami na zdjęcia, zbiorem ulotek, przepisów, itp.

A że zbliżają się święta Wielkanocne i dla niektórych okazja do podarowania prezentu/drobiazgu czyli tzw "zajączka" na zamówienie uszyłam też notesy dla dwóch sióstr z motylami.
 

Wykorzystując duże zapasy filcu 3mm uszyłam torebki dla małych dziewczynek :) 


Zależało mi na tym, żeby paski miały regulowaną długość tak, żeby mogły nosić je zarówno 2-latki jak i 8-latki :) a nawet starsze dziewczynki jeśli tylko będą miały taką ochotę :) Torebki zapinane są na magnes co również jest ułatwieniem dla małych i większych kobietek :)

Torebki może nie są duże ale ich uszycie było nie lada wyzwaniem :) Czy małe damy pomieszczą wszystkie swoje skarby? Zobaczymy :)

10 komentarzy:

  1. Filcowe cudeńka. Ciężko z filcem się pracuje, ale efekt jest powalający, dający niezwykłą satysfakcję po ozdobieniu aplikacją.
    Rewelacyjne zarówno okładki na notesiki, jak i torebeczki dla dziewczynek.
    Wiosenne pozdrowienia Mireczko.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, filc mimo swej urody czasami w pracy daje się we znaki - w szczególności moim nożyczkom i mojej maszynie do szycia :(
      Dziękuję :) za uznanie dla pracy jak i pozdrowienia :) Ja również pozdrawiam ciepło o słonecznie :)

      Usuń
  2. Jeeej, jakie piękne te notesy! Te z kotkami najbardziej mi się podobają <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję :) a koty chyba wszystkim się podobają, nawet tym, którzy na co dzień za nimi nie przepadają :)

      Usuń
  3. Ale cudo!!!!! Okładki mi się bardzo podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :) już przymierzam się do szycia następnych :)

      Usuń
  4. Pięknie i kolorowo - miła odmiana tego co ostatnio za oknem ;) Małe torebeczki są świetne, notesów aż chce się używać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Jest on dla mnie oceną mojej pracy.