środa, 23 października 2013

Festiwal Sztuki i Przedmiotów Artystycznych

Dziękuję wszystkim, którzy kliknęli na moją pracę :) 
Jak przewidywałam nie udało się ale ... podobno co się odwlecze to nie uciecze
 maybe next time :) 

 to nie jest jeszcze mój czas :) - oby kiedyś był

***

Gorąca prośba z ostatniej chwili i tylko ważna do północy!!!

Zbieram głosy do mojej pracy żeby zdobyć stoisko na Targach Poznańskich: Festiwal Sztuki i Przedmiotów Artystycznych | NOWA EDYCJA: 6-8 GRUDNIA!
Ja wiem, że to tylko złudna nadzieja ale .... Głosy oddawane są na fb:


Trzeba polubić stronę i kliknąć na szare serduszko pod pracą i ... GOTOWE :)
Z góry dziękuję :)

A to praca, którą zgłosiłam do konkursu:


Wiem, że się podobała więc może otworzy mi drzwi na świat??

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Już poprawiłam, dopiero sprawdziłam - dziękuję za szybką reakcję :)

      Usuń
  2. Przepraszam, nie zagłosowałam, przegapiłam ten wpis. Na usprawiedliwienie mam tylko to, że mam problemy z komputerem i ostatnie tygodnie więcej siedzę na forach komputerowych niż rękodzielniczych...
    Wisząca szafeczka jest boska i w różach jej do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ Violu, no coś Ty :) to i tak z góry była przegrana sprawa - za późno się dowiedziałam, obudziłam, ocknęłam, wystawiłam pracę :) Choć w każdym z nas zawsze tli się nadzieja, że może tym razem się uda :) Widać naprawdę nie są mi pisane jarmarki i targi :) i muszę znaleźć swój sposób na dystrybucję prac i "wyjście" na zewnątrz :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz.
Jest on dla mnie oceną mojej pracy.