środa, 15 maja 2013

ćwiczenia i digistemple

Moje kartkowe ćwiczenia wciąż trwają, jednocześnie przygotowując mnie do Jarmarku w Uniejowie (30.05) i na Targi w Kielcach (30.11/01.12). Dofinansowanie z UP już dostałam ale jeszcze trochę formalności zanim będą mogę robić "narzędziowe" zakupy. Zatem przy pomocy nożyczek, kilku dziurkaczy, stempli i tuszy radzę sobie jak mogę.
Ta kartka na początku była dosyć uboga - tzn. był haft, perełki, był środek i przestrzeń dookoła.


Po raz pierwszy zrobiłam plisowany kwiatek (środek) i nawet mi się udał :) Oczywiście nie jest doskonały (co widać w pracach profesjonalistek) ale jak na pierwszy raz - jestem zadowolona :)
Wracając do kompozycji - był środek i haft ... i była smutna. Tzn. mogła tak zostać, ale ... dołożyłam kwiatki w narożnikach, perełki w innym kolorze niż środek i kartka zmieniła image :) A najfajniejsze jest to, że można ją sobie ustawiać na dwa sposoby. Może być tak:



lub tak:


I co o tym myślicie?
A to jeszcze jedna kartka, która przeszła lifting.


Dlaczego? Bo była za duża i przytłaczająca.

 A na koniec moje pierwsze prace z digistemplami. 




Mam nadzieję, że też będą się podobały :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.
Jest on dla mnie oceną mojej pracy.