sobota, 20 kwietnia 2013

Ja też się uczę ...

... i biorę udział w różnych warsztatach :) Po co? Żeby móc później przekazać tą wiedzę innym, żeby wykorzystać ją w swojej pracy, a przede wszystkim ... DLA PRZYJEMNOŚCI :) Tak, tak, spędzanie czasu wśród ludzi, którzy tak jak ja lubią coś "dziergać" i "dłubać", wśród ludzi którzy robią to z pasją :) to niesamowita dawka pozytywnej energii. 

Ostatnio miałam okazję brać udział w warsztatach z haftu matematycznego i krzyżykowego. Tego się nauczyłam


a to zrobiłam już sama



Kolejne warsztaty były z szycia :) Szycie nie jest mi obce ale bardzo chciałam uszyć coś pod okiem fachowca, i zrobić coś porządnie od początku do końca. Poza tym miałam okazję trafić do niesamowitego miejsca jakim jest Strima - atelier. Bardzo fajne centrum dydaktyczne i sklep z akcesoriami do szycia i wykrojów. Szyłam na niesamowitej maszynie do szycia JANOME, zarówno na stebnówce jak i owerloku. 
Robię już zakusy na warsztaty z patchworku, niestety na najbliższe nie ma już miejsc :( 
Ale, ale ... póki co chwalę się tym co uszyłam :)

Super torba - worek z dekoracją decoupage na tkaninie. Ciekawie rozwiązane wiązanie torby, porządnie wszyte uszy i zaszewki na miejscu. 


Fajnym zestawieniem jest też kombinacja płótna i jeansu. Oczywiście w miarę nabrania wprawy można dodać podszewkę czy kieszenie w środku lub na wierzchu. Najważniejsze to porządna baza i wykrój, a dalej można już szaleć do woli :)

Chciałabym podziękować za wyróżnienie od Marty na Liebster Blog.

Liebster blog to wyróżnienie otrzymywane od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również nominuje 11 osób (informuje je o tym na ich blogu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.
logo



 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.
Jest on dla mnie oceną mojej pracy.