wtorek, 4 września 2012

Biżuteri ciąg dalszy ...

Podobno człowiek szukając wciąż nowych wyzwań, stale się rozwija. Mam nadzieję, że tak też się dzieje i w moim przypadku :) Próbuję sił w decoupage, w biżuterii, nauczyłam się podstaw szydełkowania. 
Dzięki tym próbom wciąż odkrywam nowe techniki prac, nowe materiały, nowe możliwości tworzenia pięknych rzeczy.



 Bardzo wdzięcznym materiałem do pracy w tworzeniu biżuterii są lampworki - szklane, ręcznie wytwarzane koraliki.


 Oczywiście wciąż próbuję sił z szydełkiem, tworząc różne kombinacje z szydełkowymi koralikami.





Moim kolejnym rękodzielniczym marzeniem jest uszycie patchworku. I mam nadzieję, że z czasem mi się to uda i będę miała okazję pochwalić się Wam swoim "dziełem"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.
Jest on dla mnie oceną mojej pracy.