niedziela, 1 września 2013

Ostatnia niedziela wakacji ...

... a może po prostu koniec wakacji?? 
Tak czy inaczej pora wziąć się na poważnie do pracy. Ponieważ wysłałam cały pakiet moich rzeczy do sklepu do Zduńskiej Woli - zostałam z jakimiś nędznymi resztkami decoupage i zerowym stanem kartek.
I postanowiłam trochę nadrobić zaległości w kartkach, w różnych tematach. Kartki to połączenie haftu matematycznego, stickersów, elementów 3D i tuszy. Wycinanie i klejenie tych elementów wymaga tyle samo czasu co wykonanie haftu na kartce. Potem jeszcze skomponowanie w całość i ... gotowe :)
Chciałam tylko uprzedzić, że kartki są zrobione przy sztucznym świetle i niektóre - lampie błyskowej :( ale to tylko dlatego, że chciałam się jeszcze nimi pochwalić zanim spakuję w folię z kopertą :)

Śluby



 Chrzciny

  
Imieninowe, urodzinowe, i bezokazyjne 

 






 Z serduszkiem


 
Biorę się do pakowania i jutro podrzucę do mojej biblioteki :) Mam nadzieję, że Panie przygarną pod swoje skrzydełka moje prace :) Choć po wakacyjnych warsztatach z haftu matematycznego urosła mi konkurencja (sama ich nauczyłam :D )

2 komentarze:

Dziękuję za komentarz.
Jest on dla mnie oceną mojej pracy.