środa, 1 października 2014

Plecak czy klocek ... oto jest pytanie :)

Kiedy człowiek ma choć odrobinę wyobraźni i umiejętność tworzenia rzeczy różnych, trudno jest iść do sklepu i tak po prostu wybrać dla kogoś prezent. Zawsze w tych gotowych rzeczach widzi coś co by zmienił, poprawił, uzupełnił. Niestety i ze mną tak było.
Zbliżały się 5 urodziny małego legomaniaka i wiadomo było, że największym marzeniem jest kolejny zestaw klocków LEGO. Ale co to musiałby być za zestaw, żeby go zachwycić? MEGA zestaw, na którego zakup niestety nie mogłam sobie pozwolić. I tak oto w mojej "twórczo zakręconej" głowie powstał pomysł na prezent - plecak w postaci klocka.


Nie ukrywam, że pomysł na taką formę plecaka już dawno za mną "chodził" - teraz pozostało tylko pomysł z głowy urealnić.

Najlepszym materiałem jaki wydawał być się idealny do stworzenia takiego plecaczka był gruby, sztywny filc. Oczywiście plecaczek jest zamykany na ekspres, żeby żadne skarby nie wylatywały, poza tym jego wszycie pozwoliło zachować formę klocka.


Takim malutkim, wydawałoby się nie wiele znaczącym elementem jest okienko na dane małego właściciela (imię i nazwisko), ewentualnie telefon do rodziców. Niestety plecaczki, worki i torby mają to do siebie, że lubią czasami się gdzieś zagubić. 


Nieskromnie powiem, że plecaczek bardzo się podoba, a ja oczywiście myślę już o stworzeniu całej kolorowej kolekcji :)

18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) chciałabym, żeby robił takie wrażenie na małych użytkownikach :)

      Usuń
  2. powiem Ci, że to absolutnie genialny pomysł!!! i ja na Twoim miejscu uszyłabym kilka takich "pudełek" z filcu w tym kształcie. wydaje mi się to strzałem w dziesiątkę, ponieważ wszystko w kształcie klocków jest teraz na mega topie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) przymierzam się do uszycia kilku sztuk na targi dizajnu przyjaznego dzieciom do Wrocławia, może się uda :)

      Usuń
  3. Koniecznie musi powstać cała kolekcja :) Miałaś świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) cieszę się, że udało mi się go zrealizować :)

      Usuń
  4. Rewelacyjny, genialny pomysł. Na tych targach zrobisz furorę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och Violu, chętnie poszerzyłabym swoją kolekcję o Twoje pomysły z serii dziecięcych zabawek :) Może kiedyś się uda :)

      Usuń
  5. Coś niesamowitego!!! Fantastyczny pomysł i wykonanie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) jest jeszcze trochę niedoskonały, ale mam nadzieję, że następne egzemplarze uda mi się lepiej dopracować :)

      Usuń
  6. jeżeli są jakieś niedoskonałości to ich nie widać:) świetny pomysł i wcale się nie dziwię, że plecaczek sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. domyślam się, że ich nie widać bo są to drobniutkie mankamenty - które w moich oczach rosną do gigantycznych rozmiarów :)

      Usuń
  7. świetny pomysł i wykonanie! Teraz możesz pokombinować i zrobić plecak z dwóch klocków, mniejszy klocek jako dolna mniejsza komora

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo jako kieszonka na wierzchu :) dzięki za podpowiedź :)

      Usuń
  8. Ale świetny ! :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. dziękuję :) w innych kolorkach też jest ciekawy :)

      Usuń
  10. Wow, jestem pod wrażeniem! Plecaki szkolne młodzieżowe wyróżniają się niekiedy naprawdę bardzo nietypowym wzornictwem. Podczas poszukiwań plecaków szkolnych dla moich dzieci zawsze staram się jednak kierować rozsądkiem. Ostatnio kupiłam im dwa pojemne plecaki z usztywnionymi plecami. Chłopcom podobają się ich bajkowe grafiki, a mnie cieszy to, że czuwam nad zdrowiem moich szkrabów.;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Jest on dla mnie oceną mojej pracy.