poniedziałek, 30 września 2013

Kolczyków sztuk .... kilkanaście

Dzisiaj dla odmiany :) powstało kilkanaście par kolczyków, z gotowych półfabrykatów. Myślę, że podobne wzory można spotkać w niejednym pasażu handlowym lub butiku, ja starałam się wzbogacić bazę o jakieś dodatkowe elementy. Kilka par przeszło też ifting w swojej kompozycji, co pozwoliło mi też na zrobienie ponownych zdjęć do wystawienia do sprzedaży.




  
Z tego samego wzoru bazy jest kilka kolorów, do których starałam się dopasować odpowiedni zestaw koralików.




 










 




Największą trudność sprawiły mi kwiatki:




ale mam nadzieję, że też znajdą swojego fana :) A na koniec matrioszki po liftingu :) poprzednie koraliki przytłaczały swoją wielkością




Miłego dnia :) a raczej popołudnia :)

4 komentarze:

  1. Ale bogactwo wzorów i kolorów. Aż się uśmiecham przy oglądaniu tylu kolczyków :) Pięknie to wszystko pokompletowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jeszcze zostało mi trochę niewykończonych baz z różnych wzorów, ale nie miałam koncepcji na zestawienie ich w całość z koralikami. Poza tym chciałam sprawdzić czy komuś w ogóle się spodobają. Cena wydaje się być dosyć przystępna, nawet w połączeniu z wysyłką (tak myślę :)

      Usuń
  2. Świetne kolczyki, sama nie wiem, które najbardziej mi się podobają. Chyba te brązowe kwiatki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Fajnie, że cieszą oczy :) myślę, że na uszach też prezentują się nieźle :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz.
Jest on dla mnie oceną mojej pracy.