środa, 18 września 2013

Babie Lato w Białej Fabryce i V Jarmark Sztuk Wszelakich

Zapraszam na kolejną imprezę w Muzeum Włókiennictwa - "Babie Lato"


 

Przy okazji tej imprezy odbędzie się również V Jarmark Sztuk Wszelakich, w którym - jak zawsze - mam nadzieję brać udział. Dlaczego tylko mam nadzieję? Bo prawie tradycją się stało, że do ostatniej chwili nie wiem czy mnie dopiszą do listy wystawców :(
A co będzie można znaleźć na moim stoisku?  Oczywiście to czym się bez przerwy chwalę, czyli kartki, decoupage, może trochę biżuterii (korale, kolczyki). Postaram się wrzucić parę zdjęć moich prac jeszcze przed jarmarkiem, Może uda mi się "nakusić" kogoś  i zajrzy już w ten weekend do muzeum :) ? A przy okazji będę zapraszała na warsztaty prowadzone w większości przeze mnie - szczegóły w zakładce: Warsztaty, kursy i szkolenia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.
Jest on dla mnie oceną mojej pracy.