wtorek, 10 września 2013


Dzisiaj w mojej skrzynce pocztowej czekała przesyłka od Doroty z http://aniolyanielki.blogspot.com/ Dorota jakiś czas temu zorganizowała u siebie na drugim blogu, który prowadzi http://kursykrokpokroku.blogspot.com/ candy. Nagrodą główną był zestaw tkanin a 'pocieszajką' "Dom z pomysłem" (*reszta poniżej) 
I ja zostałam tą pocieszajką obdarowana :)


http://kursykrokpokroku.blogspot.com/2013/09/wyniki-rozdawajki-z-dopiskiem-pod.html Czasopismo z pomysłami na dekorację wnętrz w różnym stylu z dużym naciskiem na art deco, z wieloma inspiracjami. Jest też fachowa pomoc i instrukcja w zakresie układania paneli jak i wyciszania domu :) Kto wie, może kiedyś wykorzystam i tą pomoc :)

Niestety dzień przyniósł i mniej przyjemne atrakcje. Na czas nieokreślony rozstałam się z nauką jęz. francuskiego :( w formie z native speaker 'em. Fundusze :( Czas który spędziłam na lekcjach francuskiego z Panią Bereniką był fantastyczny. Ech, mam nadzieję, że jeszcze do tego wrócę .... kiedyś ...


*
Już się poprawiam i uzupełniam.   
Bardzo Cię Dorotko przepraszam, ale nie spodziewając się niczego więcej w kopercie całkiem ją odłożyłam. Dopiero kiedy zapytałaś o szydełkową aplikację wpadłam w panikę, gdzie jest koperta???? Ale była! I aplikacja też była!! A wraz z nią tkaninka :)  
A tak całość się prezentowała, taa daam:


Fotograf ze mnie żaden, więc nie potrafię ująć kolorystyki tych dobrodziejstw, ale aplikacja jest w pięknych jesiennych kolorach (bordo i oliwka) a tkanina (chyba bawełna z domieszką czegoś) - piękne ekrii :) Metkę też masz super - pozazdrościć :)
A tak prezentuje się aplikacja bez sznureczka:


Pierwszym pomysłem na wykorzystanie aplikacji jest torba filcowa, którą mam nadzieję uszyję :) Tkaninę z chęcią bym wykorzystała do uszycia kosmetyczki ale nie mam już dostępu do LAS-u i nie pamiętam jak ją uszyć :( Ale, jakoś sama dam sobie radę :)

Jeszcze raz bardzo serdecznie dziękuję i przepraszam za to faux pas (fo pa) z kopertą :)

4 komentarze:

  1. Ciesze się, że przesyłka doszła. W paczuszce była też aplikacja szydełkowa, mam nadzieję, że też się podobała? Pozdrawiam.pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że się podoba :) A o całej przygodzie z nią i tkaniną napisałam w cd. posta :)

      Usuń
    2. To wszystko dobrze spakowałam, bo już się bałam, że wsadziłam kwiatuszek do drugiej koperty,ufff... aplikacja na pewno wspaniale będzie się prezentować na filcowej torebce.pa

      Usuń
  2. Gratuluję - jestem pewna, że uszyjesz coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Jest on dla mnie oceną mojej pracy.