środa, 8 maja 2013

perły, onyks i srebro

Było o gotowaniu (w zakładce prywatnie), było o muzyce a dzisiaj o kruszcach i minerałach czyli ... biżuteria. 
Zbliża się Dzień Mamy i jesteśmy bombardowani przeróżnymi SUPER OFERTAMI z dziedzin biżuterii, SPA, itd, itd.
Zajrzałam sobie na stronę W.Kruk-a (lubię jego kolekcje) i podziwiałam wisiorki. Uwielbiam srebro - choć mówią, że to złoto dla ubogich :( Informacja na stronie ww jubilera mówi, iż srebro symbolizuje radość, czystość i niewinność. To tylko może człowieka uskrzydlić :) Dla mnie idealnym partnerem dla srebra jest czarna perła lub onyks. 
Oczywiście piękne jest również białe złoto.

http://wkruk.pl/data/gfx/pictures/large/0/0/2324400_1.jpg


a w zestawie z kolczykami: 

http://wkruk.pl/data/gfx/pictures/large/9/9/2324399_1.jpg 
to zupełny majstersztyk
Kto wie, może w następnym wcieleniu stać mnie będzie na takie cacka ...
PIERŚCIONEK 
czego Wam, życzę już w tym :)
 





2 komentarze:

  1. Wisiorek + kolczyki i śliczny komplet jest :)
    Mi podobają się wisiorki-klucze... ale ich cena już nie he,he. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że charakter temu kompletowi nadaje perła, która jest w takim nietypowym kolorze :) Ale cieszę się, że jeszcze komuś przypadł go gustu taki "prosty" zestaw :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Jest on dla mnie oceną mojej pracy.