piątek, 17 maja 2013

Dzień Mamy

Dużymi krokami zbliża się Dzień Mamy (26.05) i w związku z tym usłyszałam pytanie o kartki na tę  okazję. Powstało wcześniej kilka uniwersalnych prac ale te zrobiłam z myślą o tym właśnie dniu. Z racji załatwiania różnych formalności związanych z dotacją i przygotowaniami do warsztatów w Jabłoniu niewiele mam czasu na  pracę rękodzielniczą :( ale to co zrobiłam, to tym się chwalę.


Jest to kolejna karta z serii "uniwersalne" ale kolorystyka i dołączone kwiatki delikatnie nawiązują do wydarzenia.
I jeszcze jedna kartka


tym razem już z dedykacją, i w trochę innym stylu, aby każdy mógł znaleźć coś dla siebie :)


Kartki sprzedają się w zaprzyjaźnionej bibliotece za co Paniom: Danusi i Kasi bardzo dziękuję :) Mam nadzieję, że jeszcze zdążę przed wyjazdem coś "udziergać" (to już w poniedziałek) i pochwalić się na blogu. 
Przede mną Noc Muzeów w Łodzi, gdzie z wielką przyjemnością zajrzę do Muzeum Włókiennictwa i MS2.

***

A to kartka, którą zrobiłam z myślą o warsztatach w Jabłoniu. Kartka, która jest zrobiona w zupełnie innym stylu niż dotychczas, zupełnie "nie moim". Aby ją zrobić skorzystałam z tutorialu bea.cafeart.pl 


Zależało mi na zrobieniu kwiatka, ale przy okazji przetestowałam serce z tekturki i przygotowałam pozostałą kompozycję. Niestety nie udało mi się ująć tego na zdjęciu ale ciekawie wyszło połączenie koronki i tekturowego serca. 
I jeszcze jedna kartka - ćwiczenie. Tym razem zrobiłam róże z koła i wykorzystałam dziurkacz brzegowy.

 Zauważyłam, jeszcze jedną cechę/wadę moich kartek. Mam tendencję do robienia w różowej tonacji. Pocieszam się tylko myślą, że to z powodu dostępności papierów i mam nadzieję, że szybko się to zmieni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.
Jest on dla mnie oceną mojej pracy.