wtorek, 28 maja 2013

Jarmark w Uniejowie


 Jest mi niezmiernie miło zaprosić wszystkich na I Jarmark Produktów Regionalnych i Rękodzieła w Uniejowie 30.05.2013  sektor R, altana 20 (jeśli będzie numeracja). 





 Niewiele, a właściwie nic nie mamy wspólnego z jedzeniem, ale póki co to jest to oficjalne zdjęcie/zajawka dla tego jarmarku.

Nigdy tam jeszcze nie byłam, ale myślę, że sobie poradzę :) Wraz ze mną na stoisku będzie Randia Filutowska, Ania i Jarek Luteraccy, oraz Donata Lesińska - czyli ogólnie mówiąc - silna grupa Stowarzyszenia KAMIENICA 56. Według informatorów jarmark będzie od 10.00 do 20.00 ale:
1. to jest Boże Ciało
2. dużo zależy od pogody
W/g mnie wszystko zależy od tego czy będzie zainteresowanie z zewnątrz i czy dopisze pogoda.
Póki co szykuję kartki, decoupage, biżuterię, może trochę tekstylnych zabawek - ale oczywiście w tzw. międzyczasie wypadło mi dodatkowo wiele innych spraw i na 100% mogę liczyć tylko na to co mam na stanie - czyli wszystko oprócz rzeczy z tkanin. Postaram się zrobić kilka zdjęć, które utrwali to wydarzenie :)

A to kolejne kartki, które pojadą na jarmark do Uniejowa.



Hafty do tych kartek wykonała moja bliska koleżanka Gosia, z którą byłam na warsztatach z haftu matematycznego. Moim zadaniem było zrobić oprawę. 



W tej żółtej ograniczyłam się tylko do zrobienia bazy - wzór jest na tyle barwny i geometryczny, że nie chciałam go niczym zakłócać ani wprowadzać dodatkowych "atrakcji".

A poniżej kartki z efektem 3D - czyli misterne wycinanie wszystkich elementów głównego obrazka i naklejanie ich na siebie warstwowo



Całe szczęście obrazki były już wcześniej przygotowane (kilka zarwanych wieczorów i nocy) co w dużej mierze ułatwiło mi pracę.

A poniżej jeszcze jedna praca - tym razem z zakresu szycia :)
Zakończyłam kolejne warsztaty z patchworku - czyli wykorzystanie pracy z "crazy patchwork" (poprzednie warsztaty) na uszycie kapturka na dzbanek.



Na zdjęciu wygląda jakby był krzywy, ale wierzcie mi na słowo, że wszystko jest OK. Szyłam go pod czujnym okiem Jowity, naszej instruktorki.

***
Nie oglądam programów typu "Mam talent" (generalnie w ogóle nie wiele mam czasu na TV) ale to zjawisko udostępniła koleżanka na fb. Nie można przejść obok tego obojętnie:

 

zresztą sami oceńcie ....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.
Jest on dla mnie oceną mojej pracy.