czwartek, 23 maja 2013

Jabłoń Tomasza Zamoyskiego???

Jest taka wieś we wschodniej Polsce, piękna wieś w  lubelskim, nazywa się ... Jabłoń. I wcale nie Tomasza, tylko Augusta :)




Spędziłam w Jabłoniu trzy dni na warsztatach artystycznych. Moim zadaniem było pokazanie i przekazanie wiedzy i informacji z zakresu cardmakingu - czyli jak stworzyć niepowtarzalną kartkę i co można stworzyć wykorzystując różne dziurkacze i rozmaite papiery. Czy mi się udało? Hmmm, mam nadzieję, że tak :)








Razem ze mną, a dokładniej w tym samym czasie co ja prowadzili też warsztaty: prawdziwa łowiczanka - Pani Alicja Matczak, która uczyła sztuki tworzenia kwiatów z bibuły


 oraz Zygmunt Łukasiewicz jako nauczyciel, projektant i koordynator prac związanych z tworzeniem form przestrzennych z wikliny



 Pogoda dopisała, dzięki czemu miałam okazję trochę połazić po okolicy i podziwiać widoki






Wieś jest dosyć dobrze zaopatrzona w rzeźby stworzone przez miejscowych artystów

dlatego wydaje mi się, że wiklinowa forma przestrzenna Zygmunta i jego uczennic :) będzie dużym urozmaiceniem dla otoczenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.
Jest on dla mnie oceną mojej pracy.