niedziela, 12 maja 2013

Jeden kolor

Wyszyłam kartki ... jednym kolorem nici. I przyznam szczerze, że fajnie wyszły. Wszytko oczywiście zależy od wzoru, koloru nici i bazy kartki.
Moje są takie:




Zastanawiałam się czy na środku tej biało - granatowej kartki "coś" wmontować - napis, kwiatek, itp ale stwierdziłam, że ta wersja mi odpowiada, i został sam haft. Jedynie cały środek został lekko wyeksponowany poprzez podklejenie go tekturką.

Poniżej przedstawiam dwie kartki po liftingu.
Było tak:

             

a teraz jest tak:

    
Te ornamenty wyglądają trochę jak tatuaże :)

 Mi osobiście odpowiada jedna i druga wersja choć może przy czarnej bazie były za smutne? Czeka mnie jeszcze kilka kartek do poprawy a już w mojej głowie rodzą się nowe pomysły.

1 komentarz:

Dziękuję za komentarz.
Jest on dla mnie oceną mojej pracy.