wtorek, 22 kwietnia 2014

Unicatella

... to marka, artysta, to ... kobieta o pięknej duszy :)
Skąd wiem, że o pięknej? Bo kto może tworzyć takie cudeńka: http://unicatella.blogspot.com/







Dlaczego dzisiaj o niej piszę? Bo przywędrował do mnie kamyczek dekorowany ręką Anity:



Jest to wygrana w konkursie Unicatelli na fb. A pytanie do konkursu brzmiało: "ILE KROPEK MAJĄ TE KAMYCZKI? Dla ułatwienia także tył kamyczków :)"



Moja odpowiedź? :) Nie za dużo, nie za mało - tak w sam raz :)





Kamyczek dopracowany jest w każdym szczególe - idealnie pokryty kropkowanym wzorem zamkniętym w czarnych kręgach, a na spodzie ... delikatny, mały napis: unicatella :) Całość zapakowana w ręcznie robione pudełeczko idealnie dopasowane do zawartości :) 



Jest niesamowity i mam nadzieję, że będzie pierwszym moim kamyczkiem spośród całej kolekcji od ... unicatelli :)

2 komentarze:

  1. dziękuję za miłe słowa :) i cieszę się ogromnie, że kamień Ci się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Jest on dla mnie oceną mojej pracy.