środa, 30 kwietnia 2014

Jan Paweł II

Ostatnio zasugerowano mi, żeby w związku z kanonizacją Jana Pawła II zrobić prace nawiązujące do tego wydarzenia. Przyznam szczerze, że była to jedna z najtrudniejszych prac jakie miałam do wykonania - nie od strony technicznej, ale chyba bardziej moralnej ... Choć w sumie, nie wiem dlaczego, skoro ikony tworzę, bez mrugnięcia okiem ... No nic, zrobiłam kilka drobiazgów, które mam nadzieję znajdą swoich wielbicieli :)

Powstało kilka drewnianych, dwustronnie malowanych serc gdzie na odwrocie jest napis Święty Jan Paweł II


Udekorowałam też szklane wazony, które mogą być też lampionami, lub też po prostu dekoracją



Wykorzystałam tu po raz pierwszy w moich dotychczasowych pracach - zdobienie szkła papierem ryżowym. Całość nabiera ciekawego wyglądu, charakteru, oczywiście wszystko jest wielokrotnie lakierowane co zabezpiecza pracę i ułatwia późniejsze mycie.



I na koniec tej nietypowej jak dla mnie kolekcji - małe puzderka, które pomieszczą różaniec, medalik z łańcuszkiem lub inny, wyjątkowy drobiazg. 


I to koniec mojej kolekcji choć zastanawiam się nad jeszcze jednym wazonem. Jeśli go zrobię, to na pewno się pochwalę :)

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) trochę podniosło mnie to na duchu, bo chyba oczekiwałam chmury gradowej a nie uznania :)

      Usuń
  2. Pudełka, puzderka, szkatułki - zwał jak zwał - to jest Twój towar eksportowy. Oczywiście tylko z tego posta. Bo innych superform masz od groma :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne... Wzruszyłam się :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Jest on dla mnie oceną mojej pracy.