piątek, 28 marca 2014

Miasto Tkaczy

Zgierz - dla niektórych sąsiad i partner Łodzi, dla innych, miasto za lub pod Łodzią. Dla mnie - miasto, które co jakiś czas ściśle ze mną lub mi bliskimi się wiąże. 
Jako mała dziewczynka wyjeżdżałam na kolonie ze Zgierskiej BORUTY, jako starsza - na obozy i zimowiska harcerskie. Kilka super koleżanek z czasów liceum - pochodzi lub wciąż mieszka w Zgierzu. Moja córka chodziła do tamtejszego Staszica. 

Teraz znów pojawię się w tym mieście - Mieście Tkaczy. W połowie kwietnia zostanie zorganizowany XIV Festiwal Nauki, Techniki i Sztuki.


 Przy okazji tego festiwalu będą miały miejsce różne wydarzenia w Parku Kulturowym Miasto Tkaczy 

(niesamowite miejsce,
piękne wnętrza, ciekawe otoczenie) a wśród nich m.in kiermasz rękodzieła, na który już teraz serdecznie zapraszam :)

W czwartek  10.04.2014 - godz. 14.00 - 18.00 
i w piątek 11.04.2014 - godz. 10.00 - 15.00 
zaprezentuję swoje prace z filcu, drewna, trochę biżuterii i kartek.

Zapraszam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.
Jest on dla mnie oceną mojej pracy.