środa, 21 grudnia 2016

Czy 200 to dużo?

Zależy czego - odpowie niejedno z Was.
W moim przypadku chodzi o 200 notesów :) 

Podobnie jak w roku ubiegłym Urząd Miasta Łodzi Dział Promocji zamówił u mnie .... 200 notesów. Może nie byłoby w tym niczego nadzwyczajnego gdyby nie termin realizacji zamówienia, który w trakcie szycia notesów skrócił się o 10 dni :( Nóż na gardle to mało powiedziane, ponieważ w 1,5 tygodnia miałam stworzyć kolekcję 200 szt okładek a w tzw między czasie wyjazd dwudniowy na targi.

Ale jakimś cudem udało się :) i uszyłam :)

Takie były początki (to niewielka ilość w stosunku do całości)


a tak wyglądał drugi, większy (134 szt) transport notesów do urzędu


Ogólne zestawienie uszytych okładek z notesami:




i mały przekrój tego co powstało (z racji krótkiego terminu dosyć sporo okładek było malowanych)













Nic by się nie udało gdyby nie wspaniała współpraca z Panem Krzysztofem od filcu http://www.reczne-robotki.pl/ i Panem Markiem od notesów z hurtowni Gust-Pol. Bardzo Panom dziękuję :)

1 komentarz:

  1. niezły hurcik poszedł! ;) fajne jednak jest to, że dostajesz takie zamówienia :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Jest on dla mnie oceną mojej pracy.