piątek, 21 października 2016

Poncha

To co szyję, to najczęściej rzeczy, które mi samej się podobają (no, zanim je uszyję :) bo to co uszyję, przechodzi już na inny etap). Tak było z sukienkami, bluzami, tak jest z ponchami. Najczęściej szyję po 1 rzeczy z rodzaju (tkanina, wzór) tak, żeby każda rzeczy była w jakiś sposób niepowtarzalna = wyjątkowa.

Wracając do ponch, "wpadło mi w oko" kilka ciekawych tkanin, a że kupowane przez internet starałam się je ostrożnie dobierać.

I tak oto powstała kolekcja ponch "kudłatych",

w formie klasycznej






i asymetrycznej






a także linia ponch eleganckich (co nie wyklucza powyższych z tej linii :)

z dużymi drewnianymi guzikami


i aplikacjami filcem "malowanymi" (filcowanie na sucho) - przydatna okazała się znajomość i tej techniki :)







Niektóre z tych tkanin mają w swoim składzie poliester, akryl, czasami są z mniejszym bądź większym  dodatkiem wełny. Wszystkie są miłe w dotyku i w noszeniu. 
Wszystkie są od początku do końca opracowane i zrobione przeze mnie: wykrój, forma, szycie, wykończenie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.
Jest on dla mnie oceną mojej pracy.