niedziela, 4 stycznia 2015

Filcowe nowości

Pomysł na etui na tablet to właściwie żadna nowość - pokrowce są dostępne tu i tam :) w różnych konfiguracjach wymiarów :)
Kiedyś już szyłam pokrowce i postanowiłam do nich wrócić, tym razem jednak uzupełniając je o zapięcia i nowe aplikacje :)




Zanim zdążyłam napisać ten post - etui z kotem już się sprzedało :)
Kolejne już są przygotowane do szycia ale ta dosyć długa przerwa świąteczno - noworoczna  trochę wybiła mnie z rytmu szycia i pracy :)

 Zupełną dla mnie nowością szyciową są koszyki/pojemniki z filcu, które musiałam szyć ręcznie gdyż filc był ponad 4,5mm i moja maszyna już by nie podołała temu zadaniu. Pojemniki wykończyłam drewnianymi aplikacjami, które zanim trafiły na koszyki - były przygotowane na kolczyki. Myślę jednak, że tu odnalazły się znakomicie :)



W przygotowaniach tak jak wspomniałam są kolejne etui na tablety a także kopertówki. Powoli też przygotowuję się do Dnia Babci i Dnia Dziadka (21 - 22 styczeń) a także na Walentynki.

Czas się rozruszać po bardzo długim weekendzie i ... do roboty :)

10 komentarzy:

  1. Kot i guziczki - rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Te pojemniki filcowe są super! Bardzo mi się podobają. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) bardzo się ich obawiałam, ale filc był taki gruby, że nic innego nie mogło by z niego powstać. Jak już uszyłam to zaczęłam się zastanawiać, czy nie uszyć też w innych kolorach i w innych rozmiarach :)

      Usuń
  3. rozwijasz się i to jest mega pozytywne! powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i Tobie życzę powodzenia :) To rok dla kreatywnych zatem do dzieła :)

      Usuń
  4. no bardzo mi się wszystko podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) Mam nadzieję, że ten stan pozostanie na dłużej :)

      Usuń
  5. Pojemniki są świetne, wiem bo sama mam podobne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i moje będą komuś dobrze służyły :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz.
Jest on dla mnie oceną mojej pracy.