wtorek, 13 stycznia 2015

Styczniowe uszytki

Trochę się ich uzbierało więc czym prędzej postaram się je zaprezentować. 
Ostatnio świat kręci się wokół maszyny do szycia i filcu, więc to co zaprezentuję to wariacje na temat ich połączenia :)
W poprzednich postach pokazałam etui na tablet z wykorzystaniem jednokolorowego filcu i aplikacji i filcu z nadrukiem. Uszyłam kolejne sztuki, głównie z kieszeniami na "przydasie" :)





ale trafił się też z typową aplikacją :)



Po pokrowcach na tablety a z myślą o zbliżających się święcie Babci i Dziadka powstały etui na okulary na bazie szarego filcu





Oczywiście etui nie tylko są dla dziadków a i szarość należy czasami porzucić i uszyłam pokrowce z kolorowego filcu:







Aplikacja z jednego z etui została "powielona" na etui do telefonu, zamówionego przez Anię :) Mam nadzieję, że będzie jej dobrze służyło :)



Filcowych uszytków ciąg dalszy i oto torba na ramię dla fanek folkloru (ptaszki są skrojone z drukowanego filcu w łowickie wzory)


Uch, to tyle na razie w kwestii filcu. Na koniec kalendarz w muzycznej oprawie :)



Po raz pierwszy jako zapięcie wykorzystałam magnes. Mam nadzieję, że długo nie będzie czekał na swojego wielbiciela. 

Kolejne rzeczy są już skrojone i czekają na swoją kolejkę :) W tzw. między czasie dekoruję też pudełka ale o tym w kolejnych postach :)

Paaa :)

4 komentarze:

  1. Kochana, coraz piękniejsze rzeczy tworzysz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajrzałam, ślad po sobie zostawiłam :) Trzymam kciuki za nowe i nieznane i pewnie dużo lepsze niż było :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne uszytki, co jedno to piękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Jest on dla mnie oceną mojej pracy.