niedziela, 28 grudnia 2014

2014

Minęły Święta Bożego Narodzenia i zbliża się koniec roku. Czy to już czas na podsumowania? Na plany na rok następny?

Ten, który za parę dni zmieni ostatnią cyferkę w całym swoim zestawie
 

 był bardzo intensywny w wydarzenia ściśle związane z moją pracą, był to czas prób i błędów, zwycięstw i porażek ... Rok obfitował w liczne wyjazdy plenerowe na kiermasze i jarmarki






 wprowadzanie zupełnie nowego asortymentu, m.in:




 

warsztaty z dziećmi w przedszkolu





pojawienie się turpis na facebooku i twitterze, wyrabianie i ugruntowanie marki na rynku. I oczywiście otwarcie galerii/pracowni :)


Czasami patrzę wstecz i zastanawiam się, jak się to wszystko udało ... Mam też świadomość, że wiele rzeczy, spraw, możliwości mnie ominęły, mam jednak nadzieję, że nie bezpowrotnie :) że jeszcze zdążę. Niestety nie udało mi się też zrealizować wszystkich zleceń - nie do końca z mojej winy :(

To co udało mi się jeszcze wystawić do sprzedaży to kilka toreb filcowych:



a także torbę i chustecznik, które pokazałam w zakładce zlecenia :)  
Teraz jest czas na uporządkowanie zamówień, kontaktów, zleceń, czas na uporządkowanie myśli. Kilka chwil refleksji, które pozwolą złapać oddech, zastanowić się nad wszystkim i wybrać najlepszą opcję na przyszłość :)

To wszystko to nie tylko moja zasługa - to dzięki osobom bliższym i dalszym udało mi się tyle osiągnąć :) I za to im teraz bardzo dziękuję :) To również zasługa osób, które tu zaglądają, i nawet bezgłośnie dają mi sygnał, żeby działać dalej, że to ma sens :)

Życzę wszystkim tego czego i sobie - dużo zdrowia, które pozwoli nam pokonać wszystkie przeciwności losu i żeby żadne zadanie nie było za trudne, a wyobraźnia i worek pomysłów - bez dna :)

8 komentarzy:

  1. Dobrego roku życzę :) A klockowy plecak cały czas mnie fascynuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I Tobie życzę dobrego roku :) z nadzieją, że w końcu otworzysz swój sklep, do którego z przyjemnością zajrzę :)

      Usuń
  2. Rok minął Ci niezwykle owocnie. Wiesz (bo się z tym nie kryję), że fascynuje mnie Twoja energia w działaniu: tworzeniu i marketingu. Trzymam kciuki za dalsze powodzenie!
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :) bardzo owocnie, bardziej niż mogłam sobie to wyobrazić :))) Myślałam, że złapię chwilę oddechu, ale w głowie już myśli i pomysły kłębią się i czekają na realizację :) I już powoli zaczynamy zapisywać kolejne wydarzenia w naszym, galeryjnym kalendarzu :) Ech, żeby tylko udało się je zrealizować :)
      Wszystkiego dobrego Violu w nadchodzącym roku :)

      Usuń
  3. świetny, intensywny miałas rok:) niech następny będzie jeszcze lepszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak, rok był bardzo intensywny i oby starczyło sił na następny :) Wszystkiego dobrego :)

      Usuń
  4. Ależ się napracowałaś przez ten rok!!! Wspaniałe robisz te pokrowczyki na telefony! Jestem zachwycona. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drugie półrocze szczególnie dało mi się we znaki :) Dziękuję za uznanie :) o pokrowcach będzie pewnie następny post :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz.
Jest on dla mnie oceną mojej pracy.