poniedziałek, 14 października 2013

Piórnik zamiast kwiatka

Dzień Nauczyciela od zawsze kojarzy się z apelami szkolnymi i kwiatkiem dla nauczyciela. Jako osoba odpowiedzialna w klasie mojej córki za "obsługę techniczną" :) m.in. takich imprez zawsze staram się zrobić coś ... wyjątkowego, nie standardowego. Dwa lata temu były kwiatki, ale w zestawie z kuleczką rafaello" :) W tamtym roku czekolady, w tym ... nie wyrobiłabym się z kupnem kwiatków, czekolady już były, i ... ręce opadły bo nie wiedziałam co zrobić :( No ewentualnie kartki ... ale nie czuję się w tym zbyt dobra, i nie miałabym jak wydrukować tekstów do środka. I pojawił się pomysł na uszycie etui na długopisy.
Szybki wykrój z papieru, parę przymiarek i ... do roboty. 



 

Do szycia etui dopasowałam nici w kolorze odpowiednim do paska przytrzymującego klapkę.


Przeszycie etui przez środek może trochę ograniczyło jego pojemność do 2szt długopisów ale ładniej się wtedy prezentuje. Jeszcze tylko folijka i mała kokardka i całość prezentuje się tak:



5 komentarzy:

  1. Pomysł świetny! Aż chciało by się taki mieć, mimo że do szkoły już nie chodzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę :) a ja zastanawiałam się czy temat "pociągnąć" i szyć na "większą skalę" - na jarmarki i kiermasze :)
      Dziękuję :)

      Usuń
    2. Myślę, że to dobry pomysł:)

      Usuń
  2. Miodzio! Ja takim na pewno bym nie pogardziła. Perfekcyjna produkcja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :)
      Wielkimi krokami zbliża się candy - z okazji 2 urodzin bloga i 10 tys wejść. I długo zastanawiałam się co by tu zaoferować? Dlatego pomysłem No. 1 jest filcowy zestaw - etui na długopisy i etui na telefon. Skromny zestaw ale może ktoś się skusi :)
      Ale - jeszcze trochę zanim to nastąpi :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz.
Jest on dla mnie oceną mojej pracy.