niedziela, 20 października 2013

Oliwia i Maja

Już chyba niewiele jest osób, które nie słyszały o akcji wysyłania kartek na 6 urodziny Oliwii chorej na białaczkę. Ja prośbę o dołączenie się do tej akcji znalazłam na fb:

Kiedy udostępniałam tą informację dalej, w głowie już utrwalała się myśl, że skoro potrafię zrobić coś z papieru w formie kartki to dlaczego nie przyłączyć się do tej sympatycznej akcji :)

I tak oto powstała różowa kartka z misiem :)


Przeglądając stronę społecznościową Oliwii natknęłam się również na podobny apel dla 3-letniej Maji chorej na raka. Dla niej zrobiłam kartkę z motylkiem :)



Kartki te są też odpowiedzią na wyzwanie Piątku Trzynastego   


Wyzwanie nr 6



A tu adresy dziewczynek jeśli ktokolwiek miałby jeszcze chęć wysłać im kartki urodzinowe:

Oliwia Gandecka,
ul.M.C.Skłodowskiej 11/26
65-001 Zielona Góra 
urodziny ma 27.10.2013

Maja Raczyńska, lat 3
ul. Saturna 68/7
67 - 200 Głogów
urodziny ma 28.10.2013

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.
Jest on dla mnie oceną mojej pracy.