środa, 21 sierpnia 2013

"uszyj w jedno popołudnie"


 Dzisiaj przy okazji zakupów pasmanteryjnych w jednej z łódzkich hurtowni udało mi się nabyć podręcznik Łucznika - "Uszyj w jedno popołudnie". 
  

Niektóre propozycje bardzo proste, inne troszkę skomplikowane ale na 100% bardzo inspirujące :) Na bazie bardzo dokładnie opisanych projektów można stworzyć swoje małe i duże dzieła. Do niedawna byłam zaskoczona - co prawie równe jest ze zżerającą mnie zazdrością co do pomysłów różnych blogowiczek - wow, cóż to potrafią uszyć, co stworzyć.
Wraz z zakupem tej książki moja zazdrość malała, a kiedy już mnie podręcznik pochłonął w całości - utwierdziłam się tylko w tym, że dużo zawdzięcza się fajnym i ciekawym tkaninom, oczywiście pomysłom na połączenie tych tkanin również, jak i wykończeniom. 

Z lektur podsuwających ciekawe  pomysły i rozwiązania poleciłabym:






Niestety obydwa niemiecko - języczne wydania :(

Ale mam też coś na osłodę w polskim wydaniu - specjalne wydanie SABRINY z 2011

szkoda tylko, że na tym jednym numerze wydawnictwo zakończyło edycję takich pisemek (kupiłam je całkiem nie dawno w jednym ze sklepików z przecenionymi czasopismami). Szpikuje się nas BURDĄ, która powiela tylko swoje bazowe wykroje odzieży dorzucając bądź ujmując tu i ówdzie jakieś paski, wstawki lub kieszonki. 
Cieszę się kiedy uda mi się wzbogacić moją bibliotekę o takie "cukiereczki" - uwielbiam do nich zaglądać i zaglądać .... i tworzyć w głowie różne rzeczy :) Mam już sporo o decoupage, tworzeniu kartek, mozaiki, szyciu, patchworku, różnych haftach (richelieu, wstążeczkowym, przestrzennym) i dzierganych rzeczach na drutach i szydełku :) Niektórzy zbierają przepisy na ciekawe dania a ja ... przepisy na rękodzieło :)

3 komentarze:

  1. No, no, perełki pokazałaś - szczególnie ten Łucznik mnie zaciekawił... To jakieś jednorazowe wydanie, czy książeczka z jakiegoś cyklu może?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Łucznik "wypuścił" z tej serii trzy tytuły: "Patchwork krok po kroku", "Proste i modne szycie" i "Uszyj w jedno popołudnie". Miałam okazję obejrzeć wszystkie 3, i ten najbardziej przypadł mi do serca. O patchworku (początkach) znalazłam inną, bardzo fajną książkę - a proste i modne szycie .... Hmmm, znam ciekawsze wydania i bardziej "modne" niż te z Łucznika :) Ale to oczywiście moje zdanie :)
      A to stronka gdzie można m.in. kupić tą książkę: http://www.galerialucznik.pl/ksiazki_i_poradniki Są tu fajne wydania obcojęzyczne ale niestety nie na moja kieszeń :(

      Usuń
  2. Dzięki za link - oczywiście idę zaglądnąć - choć oczy nacieszę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Jest on dla mnie oceną mojej pracy.