czwartek, 1 sierpnia 2013

Pergamano

Candy już zakończone więc mogę napisać trochę o moich ostatnich osiągnięciach w dziedzinie tworzenia.
O technice pergaminowej już pisałam jakiś czas temu: http://pasja-i-rekodzielo.blogspot.com/2013/05/technika-pergaminowa.html

Zakupiłam zestaw startowy i spróbowałam swoich sił w tworzeniu obrazków na pergaminie. To niesamowite jak z pomocą białego pisaka, dłutek i narzędzi do perforacji można tworzyć "koronkowe kartki". Oczywiście specjaliści w tej dziedzinie wypatrzą w nich wiele niedociągnięć i fuszerek 


 ale ja i tak jestem zadowolona ze swojej pracy. 

 Obrysowanie każdego szczegółu, wytłoczenie linii i wycieniowanie kuleczkami dla niewprawionych rąk to nie lada wyzwanie

   
bo każdy niepewny ruch ręką lub w niewłaściwym kierunku już pozostanie na pergaminie. Tego nie da się wytrzeć, zeskrobać, poprawić. 
 
Mój park narzędziowy do pergamano jest bardzo skromny ale póki co nie potrzebuję więcej bo i tak nie wiedziałabym jak z nich korzystać :) Może we wrześniu, kiedy zapiszę się na kurs tworzenia pięknych rzeczy :) techniką pergaminową poznam udogodnienia i możliwości pozostałych narzędzi :)

Zatem dłutka w dłoń i do pracy :)


5 komentarzy:

  1. Bardzo udane karteczki :) Z każdą kolejną sztuką będzie pewnie łatwiej!

    OdpowiedzUsuń
  2. I am sure this post has touched all the internet people, its really really nice paragraph
    on building up new web site.

    Here is my page homepage

    OdpowiedzUsuń
  3. Thanks for sharing your thoughts on . Regards

    Feel free to surf to my web blog site

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Jest on dla mnie oceną mojej pracy.