sobota, 17 sierpnia 2013

Frantic

Czy kojarzycie ten film? Film w reżyserii Romana Polańskiego z  Harrisonem Fordem, Betty Buckley, Emmanuelle Seigner, i innymi.
 

Rzadko można mnie przykuć do fotela, żebym obejrzała film od początku do końca:) Tzn. oglądam coś "przy okazji". Całe szczęście filmy często powtarzają i mogę systematycznie uzupełniać swój obraz. Frantic już nie raz był emitowany na różnych kanałach, i wczoraj też się pojawił. Wątek wydawałoby się nieskomplikowany, ale u Polańskiego nic nie jest po prostu. Ale nie o sam film mi chodzi. Muzyka - muzyka, która tworzy tło, nastrój i jest wprost elektryzująca. Tak elektryzująca jak głos Grace Jones. 


I akordeon w tle, który tworzy taki francuski klimat ...
Już teraz wiem dlaczego "pokochałam" Marcina Wyrostka i jego wykonanie akordeonowych utworów. To przez ten film :)


i akordeon, który kojarzy mi się z ... no tak, znowu z Francją :)
A to kartki, a właściwie przody kartek powstałych "przy okazji" oglądania Frantica :)





4 komentarze:

  1. Dzięki za Libertango - uwielbiam je (słuchać bo nie grać)...
    Piękne karteczki dla maluszka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że takich fanów jak ja jest więcej :)

      Usuń
  2. Do francuskiego klimatu dodałabym jeszcze Enzo Enzo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest taka eteryczna i ... klimatyczna :) słuchając jej, można "przenieść się" do fajnego klubu, popijając .... każdy to co lubi :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz.
Jest on dla mnie oceną mojej pracy.