sobota, 23 lutego 2013

ferie zimowe 2013

Ferie zimowe to dwa tygodnie wolne od zajęć szkolnych ale żeby dzieciom za nadto się nie nudziło, trzeba trochę zagospodarować im ten czas.
Mój udział w organizowaniu zajęć dzieciakom polegał na prowadzeniu warsztatów decoupage w zaprzyjaźnionej bibliotece (mbp nr 18). W warsztatach brały udział zarówno dzieci jak i dorośli. 






Zadaniem uczestników było ozdobienie deseczki metodą decoupage z wykorzystaniem papieru klasycznego z wybranym przez siebie motywem.


Dodatkową atrakcją miały być spękania ale nie każdemu się one udały. 

Wśród dekorowanych przedmiotów były też zakładki do książek, szczotka do włosów i maleńka szkatułka.

 

 
Grupa była duża i duża rozpiętość wiekowa (od 7 lat do 50 kilku) i nie ukrywam, że były to jedne z trudniejszych moich warsztatów. Ale uczestnicy podobno są bardzo zadowoleni, a dekorowane przedmioty zadziwiały i mnie i samych wykonawców :)



W drugim tygodniu łódzkich ferii zimowych poprowadziłam warsztaty rękodzieła w kamienicy56 dla kilkuosobowej grupy dzieci w wieku od 5 do 10lat

Dla dzieci były przygotowane dwa zadania

1. zrobienie kurczaka typu karczoch z wykorzystaniem jajka styropianowego, wstążek i szpilek
- w trakcie pracy   


   i już gotowe kurczaki


2. zdobienie drewnianego jajka metodą decoupage z wykorzystaniem papieru ryżowego i stempli arylowych.  
  
 
 
 
Jak widać z niewielką pomocą nawet 5-latek poradził sobie z dekoracją jajka :)


Poniżej cała grupka ze swoimi pracami :)


W tzw. między czasie zaopatrzyłam się w drewniaki (surowe drewniane przedmioty do dekoracji) w tematyce wielkanocnej i mam cichą nadzieję, że uda mi się teraz poświęcić im trochę czasu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.
Jest on dla mnie oceną mojej pracy.