piątek, 7 grudnia 2012

Wspomnień czar - wernisaż

Dzięki uprzejmości Pań bibliotekarek zostały uwiecznione chwile i momenty :) z wernisażu

Było przesympatycznie :)



Przybyli goście przyglądali się moim pracom


 zarówno tym "dekupażowym" jak i biżuterii i kartkom. 



Fajne było także to, że zarówno przyszły dojrzałe starsze Panie jak i przesympatyczne studentki i 3 - 4 letnie maluszki.


Na "dzień dobry" jedna z Pań pochwyciła wszystkie magnesiki z kolekcji "aniołkowo" i "żyrafią" zakładkę. 






 








Podobały się też ikony, co do których ja wciąż nie jestem przekonana, że są OK.



Ale, najważniejsze, że się udało :)

i na kawałek swojego ciasta też się załapałam - było bardzo dobre :) Kto nie był - niech żałuje ;) 

A tak na poważnie - jeszcze raz wszystkim dziękuję, że znaleźli czas i zajrzeli do biblioteki by obejrzeć to co stało się moją pasją - rękodzieło :)
Dziękuję także Paniom bibliotekarkom, że chciało im się przygotować to spotkanie oraz wygospodarować miejsce dla moich prac.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.
Jest on dla mnie oceną mojej pracy.