środa, 19 grudnia 2012

I urodziny

Za dwa dni, czyli w teorii w dzień końca świata mój blog będzie obchodził pierwsze urodziny :)


Nie będę z tej okazji piekła tortu, chociażby dlatego, że w kolejce do upieczenia czekają świąteczne pierniki, krokiety i pierogi z kapustą i grzybami :)
Zastanawiałam się nad CANDY - ale nie do końca znam zasady tej zabawy i nie bardzo wiem, co mogłabym Wam zaoferować w prezencie.

Chciałabym jednak wszystkim serdecznie podziękować za odwiedzanie mojej strony, za przyglądanie się mojej pracy, za komentarz :) i za to, że mam z kim się tym wszystkim dzielić.
Chciała bym jednak z okazji tych pierwszych urodzin pochwalić się tym, kto do mnie zagląda:
(na dzień 19.12.2012)
a także Indonezja i Włochy.
(statystyki google)
To niesamowite :) że udaje mi się trafić w tak różne miejsca na świecie :)

Jeszcze raz wszystkim serdecznie dziękuję
i zapraszam ponownie :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.
Jest on dla mnie oceną mojej pracy.