piątek, 14 sierpnia 2015

Sukienek ciąg dalszy :)

Ech, powinni ten sklep z tkaninami zamykać jak tylko pojawiam się w pobliżu :)
Poza tym, że powtórzyłam wzory dzianin to kupiłam na próbę też kilka z innymi motywami. I tak oto prezentuje się najnowsza kolekcja:

Grait Britain

Delikatna kwiatowa, wiosenno letnia


Do której pomimo bogactwa wzoru można zalożyć "prostą" biżuterię,


A' la jeans


Do której również pasuje biżuteria


Jak i wzorzysty komin



A propos kominów pojawiła się piękna dzianina, ktorej nie mogłam się oprzeć i tak oto powstał komin: kremowe kwiatki na ciemnym tle z dopasowaną kolorystycznie gładką dzianiną.


Jest to inna wersja kolorystyczna znanego już komina


Który również cieszy się dużym powodzeniem.

4 komentarze:

  1. Piękna kolekcja sukienek :) Kominy też mi się podobają, zwłaszcza ten w kratkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) jechałam z duszą na ramieniu na jarmark z pierwszą partią sukienek ... Ale udało się i tak oto powstała ta kolekcja :)

      Usuń
  2. Ta niebieska sukienka jest super! Bardzo mi się podoba. Szale cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre szyję w pojedyńczych egzemplarzach z obawy czy znajdą swojego wielbiciela. Cieszę się, że i tym razem dobrze wybrałam tkaniny :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz.
Jest on dla mnie oceną mojej pracy.